Skip to main content
Mijn nieuwe micro SD kaart heb ik te vroeg in mijn toestel geplaatst, en tijdens oplading van de telefoon werd beschadigd. Een zwarte puntje zit er op. Scherm geeft aan, dat er geen simkaart geplaats werd, en ik mag op de website geen nieuwe bestellen.
Hoi kunigunda.



Wanneer ik het goed begrijp is de sim beschadigd tijdens het laden, wat ik enigszins vreemd vind.

Om na te gaan of er iets anders beschadigd is, met name de cardreader (sim) lijkt het me goed om indien mogelijk een andere sim te testen.
Hoi kunigunda, welkom op het Simyo forum!



In je gegevens kan ik niet zien dat je nieuwe simkaart is geactiveerd. Als je dit nog niet hebt gedaan, wil je dit dan doen op je Mijn Simyo pagina. Zodra je inlogt, dan komt er een balk te voorschijn met 'Activeren simkaart' 🙂 Wanneer je hem al hebt geactiveerd, stuur je dan mij een privébericht met het simkaartnummer? Ik ga aan mijn collega's van IT dan vragen of zij er naar willen kijken.



Zodra je je simkaart hebt geactiveerd, hoor je namelijk een e-mail te krijgen met je nieuwe pin- en pukcode. Dit is bij jou niet gebeurd. Wil je daarnaast vertellen van welk type telefoon je gebruikmaakt? Je kunt zoals Friesian aangeeft ook een andere simkaart testen in je telefoon.



Wij horen het graag van je.



@Friesian; dankjewel voor je hulp 🙂

Reageer