.

Beantwoord

Vervangende Simkaart onderweg?

  • 6 January 2015
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

Hoi, ik heb onlangs (31 december) een nano-sim besteld. Ik heb geen bevestiging of iets dergelijks ontvangen, dus ik vroeg me af of de bestelling onvangen was. 
icon

Beste antwoord door Ali 7 January 2015, 09:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Gelet op Nieuwjaarsdag en het feit dat niemand dan werkt, denk ik dat, afhankelijk of je de vervangende simkaart op oudjaarsdag 's ochtends of aan het eind van de middag hebt aangevraagd, de aanvraag voor de vervangende simkaart op zijn vroegst vrijdag 02/01 in behandeling is genomen en deze vermoedelijk vandaag op de deurmat zal belanden.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi cvl310,

Welkom op het forum.

Ik heb gekeken wat status is van je bestelling maar helaas geen aanvraag simkaart kunnen terugvinden. Ik denk dat je bestelling niet (goed) doorgekomen is. Wel is te zien dat je op 31 december je adresgegevens hebt aangepast, maar verder geen andere handelingen.

Via Mijn Simyo kan je alsnog de nano-simkaart aanvragen. Direct na het aanvragen krijg je een bevestiging te zien. Dit is het enige moment waarop je een bevestiging krijgt.

Een vervangende simkaart kost € 5,00 en het bedrag zal verrekend worden op je factuur. De simkaart heb je binnen 3 werkdagen binnen.

@RicoK, bedankt voor je reactie. Het klopt dat door de feestdagen simkaarten later zijn verstuurd. Jammer dat de bestelling van cvl310 niet één ervan is 😞 Het zou de teleurstelling iets verzachten.
Hoi Ali, 

Dankjewel. Ik heb 'm opnieuw besteld, en hopelijk is het nu wel doorgekomen. 
Reputatie 3
Badge +7
Hoi cvl310,

Ja, je aanvraag is nu wel goed doorgekomen. De simkaart kan je snel in huis verwachten 🙂

Reageer