Ik heb heel hele oude simyo simkaart (prepaid) en wil deze vervangen voor een micro simkaart.Â
Nu kreeg ik een melding via de website dat ik geen vervangende simkaart kan aanvragen als mijn beltegoed niet meer dan 5 euro bedraagt.
Dus heb ik dit eenmalig opgewaardeerd met 10 euro. Nu probeer ik opnieuw een vervangende simkaart aan te vragen maar nu krijg ik een melding dat deze al is aangevraagt. Wat moet ik nu doen?
Gr.
Robin
Bladzijde 1 / 1
Ik zou even bellen met de Klantenservice. Het nummer is 1200 vanaf je Simyo telefoon en dit is gratis (zie link)
Hoi Robin Hirdes,
Leuk dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.
Je kan op een dag slechts één keer een simkaart aanvragen. Dit was de reden waarom je na opwaarderen geen nieuw verzoek kon indienen.
Ik heb zojuist een vervangende simkaart voor je aangevraagd. Binnen 3 werkdagen kan je de simkaart verwachten.
Leuk dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.
Je kan op een dag slechts één keer een simkaart aanvragen. Dit was de reden waarom je na opwaarderen geen nieuw verzoek kon indienen.
Ik heb zojuist een vervangende simkaart voor je aangevraagd. Binnen 3 werkdagen kan je de simkaart verwachten.
Hoi
Ik heb hem zojuist ontvangen, bedankt.
Groeten
Robin
Ik heb hem zojuist ontvangen, bedankt.
Groeten
Robin
Hoi Robin Hirdes,
Wat fijn om te horen. En helemaal fijn dat je het hier nog even laat weten:D
Werkt alles naar behoren?
Wat fijn om te horen. En helemaal fijn dat je het hier nog even laat weten:D
Werkt alles naar behoren?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.