Skip to main content
Beste, heb al een aantal dagen geleden een vervangende simkaart aangevraagd, tot op heden nog geen bevestiging

of de sim zelf gekregen. Op u site kan ik niet vinden of ik ergens de status van mijn bestellingen terug kan lezen.



Graag hoor ik nog van u, het is al erg dat ik met gestolen mobiel zit. hoop op u snelle service.

😞
Aantal dagen is weekend? Tja dan is Simyo gesloten. Dan is ie waarschijnlijk vandaag op de post gegaan en duurt het ongeveer 2 werkdagen voor je hem in huis hebt.
Hoi P.Salek, welkom op het forum van Simyo :$



Vervelend dat je nog geen vervangende simkaart hebt gekregen. Ik zie wel dat je er op 17 juli één hebt aangevraagd alleen is de bestelling volgens mij blijven steken. Ik kan namelijk geen verzending terugvinden. Bij mijn collega’s van IT ga ik navragen hoe dit komt. Vandaag hoor je meer van mij hierover :)



@Raytje; fijn dat je zo met ons meedenkt, dankjewel 🙂
Hoi P.Salek,



Sorry voor het ongemak. Mijn collega's van IT hebben iets veranderd waardoor je bestelling alsnog goed wordt verwerkt. Het is nu nog even wachten op je nieuwe simkaart. Ik hoop dat je hem snel binnenkrijgt.

Reageer