.

Vraag

Vervangende simkaart nog niet ontvangen

  • 7 June 2012
  • 4 reacties
  • 359 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Maandag 4 juni jl tel contact gehad met de klantenservice om een nieuwe (micro)simkaart aan te vragen.Je zou verwachten dat wanneer het via de klantenservice gaat dat het dan wel goed moet komen.De medewerker zei dat ik het binnen 2 dagen zou ontvangen, maar ik heb nog steeds niets in de brievenbus aangetroffen. Dit terwijl er €5,00 voor betaald moest worden. Dan verwacht je toch ook dat het wel goed geregeld is. Helaas valt dit wel een beetje tegen.Ik hoop dat iemand mij nu duidelijkheid kan verschaffen over wanneer ik de nieuwe simkaart mag ontvangen, zodat ik eindelijk gebruik kan maken van een nieuwe telefoon. Hopelijk wordt ik niet weer teleurgesteld...

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum R1988,

Volgens onze gegevens is de simkaart op 4/6 verstuurd. Je had de simkaart dan zeker al binnen moeten hebben. Het lijkt er op dat het mis is gegaan met de verzending. We zullen opnieuw een microsimkaart naar je adres sturen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum R1988,Volgens onze gegevens is de simkaart op 4/6 verstuurd. Je had de simkaart dan zeker al binnen moeten hebben. Het lijkt er op dat het mis is gegaan met de verzending. We zullen opnieuw een microsimkaart naar je adres sturen. Onze excuses voor het ongemak.Groetjes,Alex


Dan gisteren toch een simkaart ontvangen en probeer je de simkaart te activeren zonder succes.
Op de site staat dan:
"Hoe activeer ik mijn simkaart?
Het activeren van je Simyo simkaart verloopt via simyo.nl/activeren.
Na het invoeren van het simkaartnummer en het accepteren van de Algemene Voorwaarden wordt de simkaart direct geactiveerd."

Volg ik die site, log ik in, kom ik weer bij mijn gegevens... Weer naar die site, weer hetzelfde...
Pin- en puk-code van de pagina mijn gegevens en instellingen gebruikt om de simkaart te deblokkeren, werkt ook niet.
Nu hoop ik toch echt dat dit eens wordt opgelost, want het kan toch geen twee weken duren?
Nogmaals: Als er kosten aan verbonden zijn, dan verwacht ik daar toch wel wat service voor.
Badge
Uiteindelijk de klantenservice weten te bereiken.
Die hebben gegarandeerd dat een half uur later de simkaart omgezet zou zijn. Ik zou daarna gewoon weer bereikbaar zijn.
Gevraagd of de persoon het zeker wist, want ik wilde geen risico nemen dat ik onbereikbaar zou blijven en aangezien de klantenservice altijd moeilijk te bereiken is, zou dat voor problemen zorgen.
Probeer ik vervolgens te bellen, krijg ik de melding: "Uw aansluiting is administratieve reden buiten gebruik gesteld. Voor meer contact dien ik contact op te nemen met de service provider."

Bellen naar Simyo klantenservice krijg ik dezelfde melding.
Zouden jullie dit zo spoedig mogelijk voor mij in orde willen maken? Ik hoop toch echt niet straks het hele weekend zonder te moeten zitten...
Reputatie 2
Badge +4
Beste R1988,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Zojuist hebben we contact opgenomen met onze netwerkspecialisten. Zij hebben de micro sim handmatig aangemeld op het Simyo netwerk. Wij verzoeken je om het toestel met de micro simkaart volledig uit te schakelen en deze na een kwartier opnieuw aan te zetten. Hierna zul je de micro simkaart kunnen gebruiken. Wij zullen de abonnementskosten voor de periode 14 juni tot en met vandaag vergoeden, dit kun je terugzien op de eerstvolgende factuur. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Manisha

Reageer