.

Vervangende simkaart nog niet binnen

  • 30 May 2012
  • 7 reacties
  • 490 Bekeken

Badge
Beste simyo,



Hierbij een dikke klacht naar jullie service.

Ik heb gister de nieuwe simyo simkaart aan gevraagd en heb vandaag dus ook een mail gehad met de betreffende pincode etc.

Alleen heb ik de kaart nog niet binnen en toch hebben jullie mijn simkaart als op inactief gezet, hierdoor mis ik nu een telefonisch overleg wat weer voor veel stress en gezeur gaat zorgen binnen mijn werk..


Dus bedankt voor niks.

7 reacties

Badge
downie, er zit 2 dagen besteltijd op. eerst lezen dan oordelen.
ps:"Dit is een belabberde provider" is geen vraag, dus heb je hier niets op dit forum te zoeken. dit gedeelte van het forum is voor mensen met een vraag, niet voor mensen die komen zeuren als kleine kinderen.
Reputatie 3
Badge +5
Er zit inderdaad wat tijd tussen voordat het bezorgd wordt. Dat wordt duidelijk aan je medegedeeld bij de bestelling dus het is ook niet echt terecht om nu te gaan klagen.
Badge
Er zit inderdaad wat tijd tussen voordat het bezorgd wordt. Dat wordt duidelijk aan je medegedeeld bij de bestelling dus het is ook niet echt terecht om nu te gaan klagen.

inderdaad.
Reputatie 5
Badge +10
Beste simyo,

Hierbij een dikke klacht naar jullie service.

Ik heb gister de nieuwe simyo simkaart aan gevraagd en heb vandaag dus ook een mail gehad met de betreffende pincode etc.

Alleen heb ik de kaart nog niet binnen en toch hebben jullie mijn simkaart als op inactief gezet, hierdoor mis ik nu een telefonisch overleg wat weer voor veel stress en gezeur gaat zorgen binnen mijn werk..

Dus bedankt voor niks.


Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de service. Volgens onze gegevens heb je een vervangende simkaart aangevraagd. Een vervangende simkaart vervangt de huidige simkaart. Hierdoor wordt de oude simkaart buiten gebruik gesteld. Voorbeeld. Als je je simkaart bent verloren hebt, kun je een vervangende sim aanvragen. De oude wordt dan onbruikbaar zodat een eventuele vinder deze niet meer kan gebruiken.

Groetjes,

Alex
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de service. Volgens onze gegevens heb je een vervangende simkaart aangevraagd. Een vervangende simkaart vervangt de huidige simkaart. Hierdoor wordt de oude simkaart buiten gebruik gesteld. Voorbeeld. Als je je simkaart bent verloren hebt, kun je een vervangende sim aanvragen. De oude wordt dan onbruikbaar zodat een eventuele vinder deze niet meer kan gebruiken.

Groetjes,

Alex



Duidelijk. Ik zit met hetzelfde probleem. Hoe lang is normaalgesproken de levertijd van een simkaart?
mvg. Ruben
Beste simyo,



Hierbij een dikke klacht naar jullie service.

Ik heb gister de nieuwe simyo simkaart aan gevraagd en heb vandaag dus ook een mail gehad met de betreffende pincode etc.

Alleen heb ik de kaart nog niet binnen en toch hebben jullie mijn simkaart als op inactief gezet, hierdoor mis ik nu een telefonisch overleg wat weer voor veel stress en gezeur gaat zorgen binnen mijn werk..


Dus bedankt voor niks.




Ik zit met hetzelfde probleem, alleen niet dat ik telefonisch overleg moet plegen. Heeft u de nieuwe simkaart al binnen en zo ja, hoe lang heeft dat geduurd?
mvg. Ruben
Badge +2
Beste Rubenden,

De simkaart is al op 6 juni naar je toegestuurd. Heb je de kaart inmiddels al ontvangen?

Groetjes,

Arie

Reageer