Ik heb net een nieuwe simkaart ontvangen maar hij geeft aan "no service".
Ik heb al geprobeerd:
-Instellingen resetten
-Handmatig instellen (maar het stond al goed dus ik heb niets veranderd in de instellingen)
-Simkaart in/uit halen
-Telefoon opnieuw opgestart
-Mijn ogen dicht gedaan en tot 10 geteld
Helaas heeft geen van het bovenstaande geholpen. Ik verwacht dat de superhelden van simyo mij kunnen helpen?^^Â
Groetjes,
Dennis
Bladzijde 1 / 1
Ik heb vanmorgen ook mijn simkaart geactiveerd maar nu heb ik geen service meer.. kan iemand helpen?
Hoi djm,
Goed dat je zelf al het één en ander hebt geprobeerd, jammer dat ook het tot 10 tellen helaas niet heeft mogen baten ;)
Nu zie ik dat er iets niet helemaal goed is gegaan met de activatie van je vervangende simkaart. Dit heb ik zojuist doorgezet naar onze IT afdeling om dit voor je op te lossen.
Ik laat het je weten zodra ik hier een terugkoppeling op heb gekregen! 🙂
Goed dat je zelf al het één en ander hebt geprobeerd, jammer dat ook het tot 10 tellen helaas niet heeft mogen baten ;)
Nu zie ik dat er iets niet helemaal goed is gegaan met de activatie van je vervangende simkaart. Dit heb ik zojuist doorgezet naar onze IT afdeling om dit voor je op te lossen.
Ik laat het je weten zodra ik hier een terugkoppeling op heb gekregen! 🙂
Hoi lindy, welkom op het forum van Simyo!
Ik zie zo 1,2,3 geen reden waarom jij geen gebruik zou kunnen maken van je vervangende simkaart. Daarom ben ik benieuwd of je je telefoon al een keer opnieuw hebt opgestart?
Zo ja, en dit helpt niet, zou je dan willen laten weten wat voor een telefoon je hebt?
Ik hoor het graag van je! 🙂
Hoi djm,
Wil je je telefoon eens opnieuw opstarten? Als het goed is, kan je dan wel gebruik maken van je nieuwe simkaart!
Hoor graag van je of dat inderdaad het geval is 🙂
Wil je je telefoon eens opnieuw opstarten? Als het goed is, kan je dan wel gebruik maken van je nieuwe simkaart!
Hoor graag van je of dat inderdaad het geval is 🙂
Hoi Kim,
Het werkt inderdaad! Merci 🙂
Het werkt inderdaad! Merci 🙂
Dat is goed om te horen, djm, graag gedaan :)
Mocht je nog andere vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum!
Mocht je nog andere vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum!
Goedendag,
Ik ben overgestapt van android naar iphone 5, heb een nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd. Nu krijg ik de melding "Geen service".
Zelf heb ik onderstaande handelingen uitgevoerd om dit probleem te verhelpen:
-Instellingen resetten
-Handmatig instellen
-Simkaart in/uit halen
-Telefoon opnieuw opgestart (15 min gewacht)
Helaas heeft geen van bovenstaande acties geholpen.
Kunt u mijn probleem verhelpen?
Met vriendelijke groet,
Erik
Ik ben overgestapt van android naar iphone 5, heb een nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd. Nu krijg ik de melding "Geen service".
Zelf heb ik onderstaande handelingen uitgevoerd om dit probleem te verhelpen:
-Instellingen resetten
-Handmatig instellen
-Simkaart in/uit halen
-Telefoon opnieuw opgestart (15 min gewacht)
Helaas heeft geen van bovenstaande acties geholpen.
Kunt u mijn probleem verhelpen?
Met vriendelijke groet,
Erik
Hoi ErikO, welkom op het Simyo forum :)
Wat cool dat je een nieuwe telefoon hebt. Het is hierbij wel jammer dat hij het niet meteen deed, maar als het goed is heb je inmiddels alweer gebruik kunnen maken van je telefoon. Klopt dat?
Wat cool dat je een nieuwe telefoon hebt. Het is hierbij wel jammer dat hij het niet meteen deed, maar als het goed is heb je inmiddels alweer gebruik kunnen maken van je telefoon. Klopt dat?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.