Skip to main content
Goedenavond,

Wij hebben een vervangende simkaart ontvangen en wilden deze activeren. Ik blijf echter de melding krijgen dat het simkaartnummer onjuist is. Dit is absoluut niet het geval! Ik voer het juiste simkaartnummer in. Mijn dochter heeft de telefoon morgen nodig, dus dit is ontzettend vervelend. Hoe krijg ik de simkaart werkend?



Vrgr,

Ajh
Blijkbaar thelepathie tussen mijn bericht hier en de telefoon, want ineens pakte het systeem de nieuwe simkaart wel op. Probleem dus opgelost.
Hoi Ajh,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is niet handig! De vervangende simkaart moet natuurlijk netjes geactiveerd kunnen worden. Vooral omdat jouw dochter haar telefoon dringend nodig heeft.



Kun je jouw oplossingsgerichte telepathie over het forum heen laten gaan 😉 Dit zou een hele uitkomst zijn voor alle forumleden met problemen! Alle gekheid op een stokje, het is natuurlijk fijn dat het gelukt is om de simkaart alsnog te activeren. Het lijkt erop dat er een vertraging heeft gezeten in dit proces. Sorry dat je hier last van hebt gehad. Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Angela
Beste Angela,



dank voor de reactie. Op de achterzijde van het kartonnen kaartje waar de nieuwe simkaart op zit geplakt, staat dat er een nieuwe pincode in beeld verschijnt. Dit gebeurde ook niet. In plaats daarvan kwam er een mail met de nieuwe codes, en daarna pas kwam het in 'mijn simyo' en werd de kaart geaccepteerd. Maar gelukkig werkte de kaart op tijd!



vriendelijke groetjes
Hoi Ajh,



Graag gedaan. Het klopt dat je nieuwe codes ook op Mijn Simyo tevoorschijn komen onder tabblad Instellingen > Persoonlijke gegevens. Daarnaast ontvang je een e-mail met je nieuwe pin- en pukcode. Fijn dat het op tijd werkte.



Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden 🙂
Hoi Ajh,



Je hebt mij een privébericht gestuurd waar ik niet op kan reageren. Dit komt omdat je mijn niet volgt. Ik heb hem uiteraard wel gelezen 😉 Zoals je ziet heb ik jouw naam in jouw eerste bericht aangepast naar jouw forumnaam. Laat je het weten of dit is wat je bedoelde.



Groetjes,

Angela

Reageer