Skip to main content

.

Hallo,



Ongeveer twee weken geleden heb ik een vervangende simkaart aangevraagd, maar ik heb helaas nog steeds niets ontvangen. Zouden jullie eens willen kijken?



Gr.
Controleer eens op je eigen Mijn Simyo of je adres wel klopt. 🙂
Controleer eens op je eigen Mijn Simyo of je adres wel klopt. :)



Die klopt.
Hoi Sandert,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je zo lang moet wachten op jouw vervangende simkaart. Ik heb het nagekeken in het systeem. Er is op 18 augustus een simkaart verzonden naar het bij ons bekende adres. Zou jij mij via een privébericht jouw adres willen sturen? Dan kan ik nagaan of dit juist in ons systeem staat. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op de knop 'bericht'.



@Raytje, bedankt voor de tip!



Groetjes,

Angela
Hoi Sandert,



Ik heb jouw privébericht ontvangen. Jouw adres staat juist in het systeem. Ik heb gratis een nieuwe simkaart verzonden. Binnen 3 werkdagen komt deze door de bus. Houd je mij op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Dag Angela,



Bedankt! Je hoort van me.



Gr. Sander
Graag gedaan 🙂 Fijn dat je mij op de hoogte wilt houden. Ik zie je bericht graag tegemoet.



Groetjes,

Angela
De simkaart is binnen. Bedankt!



Gr. Sander
Hoi Sander,



Erg fijn om te horen! Bedankt voor je terugkoppeling. Ik wens je voor nu nog een fijn weekend.

En als je vragen hebt, dan weet je ons te vinden 😉

Reageer