Skip to main content
Topic dus:



Vervangende simkaart niet ontvangen, reeds 26 okt besteld, staat wel op rekening. Wanneer kom hij, ik heb 'm nodig voor nieuwe telefoon!



Groet,

Bas
Hoi,



Kloppen je adres gegevens op je Mijn Simyo wel?
Grom, idd, mijn fout. Inmiddels gewijzigd. Hoe vraag ik nu een nieuwe aan? Ik zie nu alleen nog maar een optie voor activeren?
Daarvoor moet je even op een moderator wachten. Die reageren doorgaans binnen een dag hier op het forum. Of bel 1200.
Hoi bbloemsaat,



Wat een geduld heb je weten op te brengen! Ik zou na dag 4 al zenuwachtig worden 😉. Omdat je inmiddels je nieuwe adres door hebt gegeven, heb ik meteen een nieuwe op de post gedaan. Deze ontvang je hopelijk nog voor het weekend. Laat je als je deze hebt ontvangen?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Raytje!
Thanks allemaal, ik wacht het af 🙂
Hoi bbloemsaat,



We hebben je simkaart vanmorgen om 07:30 op de bus gedaan. Je ontvangt 'm dus vandaag of morgen!



Groetjes, Tiury
De kaart is ontvangen, dank je wel.



Nu wachten tot die telefoon binnenkomt :)



Groet,

Bas
Hoi bbloemsaat,



Top dat je hem binnen hebt. Bedankt voor je terugkoppeling. Spannend! Mag ik vragen welke telefoon het is geworden? 😳
Op de telefoon zit ik nog te wachten :(



De Moto G (2015), 16G staat in bestelling bij bol.com, maar die is blijkbaar maar mondjesmaat beschikbaar. Zit ook nog te wachten op een invite voor een OnePlus X.



Dus hopelijk binnenkort één van de twee, ik had gehoopt de Moto al binnen te hebben.
Hoi bbloemsaat,



Het zijn allebei wel klasse telefoons! Ik hoop dat je ze snel ontvangt en er plezier van kunt hebben 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer