Ik heb een vervangende simkaart besteld maar niks ontvangen???
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Aisha,
Ik heb meteen even naar je gegevens gekeken. De vervangende simkaart is 3 maart verstuurd. Vervelend dat je de simkaart nog niet binnen hebt dus 😞. Ik kijk graag even naar de oorzaak van het niet ontvangen van de simkaart. Zou je mij daarom een privĂ© bericht kunnen sturen en daarin je postcode + huisnummer kunnen vermelden? Misschien dat het daar mis gaat.
Groetjes,
Alex
Ik heb meteen even naar je gegevens gekeken. De vervangende simkaart is 3 maart verstuurd. Vervelend dat je de simkaart nog niet binnen hebt dus 😞. Ik kijk graag even naar de oorzaak van het niet ontvangen van de simkaart. Zou je mij daarom een privĂ© bericht kunnen sturen en daarin je postcode + huisnummer kunnen vermelden? Misschien dat het daar mis gaat.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.