.

Beantwoord

Vervangende simkaart niet ontvangen

  • 27 January 2014
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb een week geleden een vervangende simkaart besteld maar is nog steeds niet binnen. Woensdag loopt mijn andere abbonnement af en wil ik toch graag starten
Grtz
icon

Beste antwoord door Natascha 28 January 2014, 13:01

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Ik heb een week geleden een vervangende simkaart besteld maar is nog steeds niet binnen. Woensdag loopt mijn andere abbonnement af en wil ik toch graag starten
Grtz


Hoi Jankr,

Welkom op het forum!
Dat is erg vervelend dat je de vervangende simkaart niet hebt ontvangen. De simkaart is op 21-1 verstuurd naar het adres dat bij ons bekend is. Misschien heb je ergens thuis neergelegd.

Reageer