Skip to main content

.

Hallo,



Ik heb twee dagen geleden een simkaart besteld, maar zojuist kwam ik erachter dat deze naar een oud adres gestuurd is. Ik heb mijn adres nu veranderd en een nieuwe aangevraagd. Zou de eerste kaart geblokeerd kunnen worden en gecontroleerd kunnen worden of de bestemming van de nieuwe klopt?



Groetjes,



Sterre
Bij nader inzien is het mogelijk dat degene van mij oude adres de kaart naar mij door kan sturen. Is het mogelijk de bestelling van de tweede kaart te annuleren? Mocht het anders uit pakken, dan bestel ik nog wel een keer.
Hoi Sterre,



Ik verplaats je topic naar het Simkaart subforum. Hier kunnen andere bezoekers je vraag wellicht wat makkelijker vinden 🙂



Het is niet meer mogelijk om de 2e vervangende simkaart te annuleren, omdat deze al verstuurd is. Die kun je gewoon proberen te activeren om Mijn Simyo onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart. Als dit niet lukt, neem dan nog even contact met ons op. We nemen het dan op met onze technische afdeling. Zij moeten dan de juiste simkaart koppelen op het netwerk.



Hopelijk gaat het in één keer goed 🙂 Anders horen we graag van je!

Reageer