Skip to main content
Ik heb tenslotte een vervangende simkaart aangevraagd en het is maar vandaag aangekomen. Ik heb geprobeerd om hem te activeeren maar mijn Simyo zegt dat de activeeringscode niet goed of ongeldig is. Heeft iemand anders nog hetzelfde probleem gehad? Heel irritant is dit.

RSmit
Hoi rsmit, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk :o



Jammer dat het activeren nog niet lukt. Als je je simkaart probeert te activeren via Mijn Simyo dan kun je dit doen met het nieuwe simkaartnummer. Deze staat achterop je nieuwe simkaart. Gebruik je deze activatiecode ook?

Via welk apparaat probeer je te activeren en welke internetbrowser gebruik je?



Daarbij zie ik dat er twee keer een simkaart is besteld. Hierdoor kan het ook misgaan met activeren. Wanneer het niet lukt, stuur je dan via een privébericht het simkaartnummer? Onze technische afdeling gaat je nieuwe simkaart dan activeren voor je.



Laat je het weten? 😮

Reageer