Hallo, ik heb vorige week een vervangende simkaart aangevraagd en inmiddels ontvangen. Als ik op Mijn Simyo de kosten van deze maand bekijk, staan er twee overige kosten van beide €5,-: "Vervangende simkaart (SimCard Fee)" en "Vervangende simkaart". Toen ik de simkaart aanvroeg stond erbij dat deze €5,- zou kosten. Is dit een foutje in het kostenoverzicht?
Bladzijde 1 / 1
Vast wel JoostvZ.
Maar het is wel vreemd.
Een moderator zal jouw vraag maandag beantwoorden.
Maar het is wel vreemd.
Een moderator zal jouw vraag maandag beantwoorden.
Ik heb precies het zelde ook een nieuwe aan gevraagt ook dubbel geteld moet morgen ook bellen
Zal vast een fout zijn.
Had begin oktober contact met klantenservice en die zijden 5 euro maar bel morgen wel hoe het zit
Het betreft inderdaad een weergave fout, je betaald gewoon € 5,-
Simyo is er al van op de hoogte.
Simyo is er al van op de hoogte.
Dank je ben al op de hoogte had al gebelt met de klantenservice
Hoi allemaal! En JoostvZ en ietje77; welkom op Simyo forum!
Het betreft inderdaad, zoals Raytje al terecht aangeeft, een weergave foutje.
Simyo is er van op de hoogte en er wordt nog gewerkt aan een 'fix'.
Het betreft inderdaad, zoals Raytje al terecht aangeeft, een weergave foutje.
Simyo is er van op de hoogte en er wordt nog gewerkt aan een 'fix'.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.