Skip to main content
Na de aanschaf van een nieuwe iPhone 6 zou het installeren van een nano simkaart door het zogenaamde 3 in 1 simkaart toch heel eenvoudig moeten zijn?Nee dus. Wat ik nu nog over heb is onbruikbaar en ik zit waarschijnlijk zonder werkende telefoon met de jaarwisseling.



Bedankt Simyo
Hoi elcoweitering, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk :)



Ik zie dat je al via Facebook bent geholpen. Je had nog een combi simkaart die je probeerde te veranderen naar een nano. Gelukkig is er nu een nieuwe simkaart gestuurd.



Geef je het door zodra je deze hebt? 😮
Mijn telefoon doet het ook niet na het installeren van een nanokaartje. Hoe wordt ie geactiveerd?
Heb je een sim-only aansluiting? Dan kan je de simkaart activeren op Mijn Simyo.
Hij staat geactiveerd bij mijn gegevens, alleen doet hij het niet.
Hoi Janny Elzinga, welkom op het Simyo forum!



Voordat je je nieuwe simkaart kan gebruiken moet je hem inderdaad activeren. Zoals Scotsman al heeft gezegd, kun je dit doen via Mijn Simyo. Zodra je bent ingelogd, hoor je een pop-up te zien met Activeren simkaart of een blauwe link.



Kun je je simkaart inmiddels al gebruiken? Als dit niet lukt, dan raad ik je aan je toestel even uit en weer aan te zetten. Je simkaart heb ik voor de volledigheid ook gereset. Hiervoor is het ook belangrijk dat je je toestel uit- en aanzet.

Ook kun je controleren of het simkaartnummer op Mijn Simyo overeenkomt met je eigen simkaartnummer. Je vindt het simkaartnummer op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn gegevens :o



Wanneer deze stappen niet helpen, wil je dan je simkaart in een ander toestel proberen. Geef je door of dit lukt, of dat er een bepaalde melding verschijnt op je toestel?



Ik wacht je reactie even af.



@Scotsman; bedankt voor je reactie 🙂

Reageer