Zondag vervangende simkaart aangevraagd, woensdag nog steeds niet ontvangen. Wanneer kan ik hem verwachten?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Legallais, welkom op het Simyo forum!
Daar heb je iets te lang op moeten wachten 😞 Sorry daarvoor! Helaas is de simkaart (waarschijnlijk) verloren gegaan bij de post. Ik zie dat je samen met een collega een nieuwe simkaart hebt besteld, dus die komt hopelijk morgen of uiterlijk zaterdag aan 🙂!
Laat je het ons even weten of hij nu wel in goede orde ontvangen is? Alvast bedankt!
Daar heb je iets te lang op moeten wachten 😞 Sorry daarvoor! Helaas is de simkaart (waarschijnlijk) verloren gegaan bij de post. Ik zie dat je samen met een collega een nieuwe simkaart hebt besteld, dus die komt hopelijk morgen of uiterlijk zaterdag aan 🙂!
Laat je het ons even weten of hij nu wel in goede orde ontvangen is? Alvast bedankt!
Hoi,
Ik heb vrijdagavond mijn simkaart besteld. Hij is nog steeds niet aangekomen. Dit vind ik zeer hinderlijk. Wat nu?
Ook is het niet duidelijk hoe ik een topic begin, vandaar mijn reactie in deze topic.
Vriendelijke groet,
Nigel van der Laan
Ik heb vrijdagavond mijn simkaart besteld. Hij is nog steeds niet aangekomen. Dit vind ik zeer hinderlijk. Wat nu?
Ook is het niet duidelijk hoe ik een topic begin, vandaar mijn reactie in deze topic.
Vriendelijke groet,
Nigel van der Laan
Hoi nigelvanderlaan, welkom op het forum van Simyo! :)
Wat vervelend dat je vervangende simkaart nog niet hebt ontvangen.
Ik zie dat de simkaart maandagochtend is verzonden, waarna je 'm dinsdag of woensdag wel zou moeten hebben ontvangen in je brievenbus.
Daarom ben ik benieuwd of je 'm misschien inmiddels toch hebt ontvangen?
Wat vervelend dat je vervangende simkaart nog niet hebt ontvangen.
Ik zie dat de simkaart maandagochtend is verzonden, waarna je 'm dinsdag of woensdag wel zou moeten hebben ontvangen in je brievenbus.
Daarom ben ik benieuwd of je 'm misschien inmiddels toch hebt ontvangen?
Hoi Kim,
Nee, ik heb niets ontvangen. Ik kan geen bankzaken doen nu en dat is erg vervelend.
Wat nu?
Vriendelijke groet,
Nigel van der Laan
Nee, ik heb niets ontvangen. Ik kan geen bankzaken doen nu en dat is erg vervelend.
Wat nu?
Vriendelijke groet,
Nigel van der Laan
Hoi nigelvanderlaan,
Lastig dat je je simkaart nog niet hebt ontvangen 😞 Ik zie dat je gisteren een nieuwe simkaart hebt besteld. Deze is vanochtend verzonden. Zou je mij een privébericht willen sturen met je adresgegevens? Ik ga dan voor kijken waar het misgaat.
Je privébericht wacht ik even af 🙂
Lastig dat je je simkaart nog niet hebt ontvangen 😞 Ik zie dat je gisteren een nieuwe simkaart hebt besteld. Deze is vanochtend verzonden. Zou je mij een privébericht willen sturen met je adresgegevens? Ik ga dan voor kijken waar het misgaat.
Je privébericht wacht ik even af 🙂
Hoi nigelvanderlaan,
Bedankt voor je privébericht 🙂 Je adresgegevens staan gelukkig goed in ons systeem. Hier ligt het in ieder geval niet aan. Ik heb de kosten van 5,- voor je vergoed. Het duurt ongeveer drie werkdagen voordat je je vervangende simkaart ontvangt.
Laat je het weten wanneer je simkaart binnen is? 🙂
Bedankt voor je privébericht 🙂 Je adresgegevens staan gelukkig goed in ons systeem. Hier ligt het in ieder geval niet aan. Ik heb de kosten van 5,- voor je vergoed. Het duurt ongeveer drie werkdagen voordat je je vervangende simkaart ontvangt.
Laat je het weten wanneer je simkaart binnen is? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.