Skip to main content
Ik heb een vervangende simkaart gevraagd omdat ik een ander toestel ga gebruiken. (Overgenomen van werk)

Ik stop simkaart er nadat ik op site geactiveerd heb.

Ik krijg echter geen verbinding, bij instellingen de voorkeursprovider KPN opgegeven.....maar geen reactie....

Ik bel het nummer vanaf ander toestel....nummer niet in gebruik... Wat moet ik meer doen dan dit?
Hoi margreet65, welkom op het Simyo forum!



Ik zie dat een andere collega van het mailteam het al heeft opgepakt 🙂 Je simkaart was niet goed geactiveerd. Sorry voor het ongemak.



Mijn collega van IT heeft het alsnog goed geactiveerd. Als het goed is heb je vandaag een e-mail gekregen met je nieuwe pin- en pukcode. Ook op je Mijn Simyo pagina staan deze.



Laat je weten of het lukt met je nieuwe codes? 😳
Beste Naomi,

Ik had/heb deze mail nog niet gezien.....vanmorgen echter zette ik toestel aan en ik kon met pincode alles in gang zetten......Ik heb net Donia eerst ook even bedankt, ji ook bedankt.

Alleen pukcode......die heb ik (nog) niet nodig gehad??
Hoi margreet65,



Fijn dat het toch is gelukt om je simkaart te ontgrendelen 🙂. Ik zal het bedankje doorgeven aan Naomi! We zijn blij dat je de pukcode nog niet nodig hebt gehad. Die hoef je alleen in te voeren als je de pincode drie keer verkeerd hebt gedaan. Dit is gelukkig niet nodig geweest.



Groetjes, Tiury

Reageer