Skip to main content
Hallo, ik heb een vervangende simkaart ontvangen en geactiveerd in de selfservice. Ik kan echter niet bellen. De telefoon is al meerdere keren aan- en uit gezet en heeft ook al minstens een half uur uitgestaan. Nog steeds kan ik niet bellen. Ik vind dit erg vervelend, want ik moet bereikbaar zijn. Wat moet ik doen om te kunnen bellen?
Herstart je telefoon even maar haal, voor je de telefoon weer aan zet, voor 15 minuten de Simkaart uit de telefoon.
Hoi missm, welkom op ons forum :)



In je gegevens lees ik dat je inmiddels ook al even telefonisch contact hebt gezocht met onze klantenservice.

Je simkaart is nu goed gekoppeld en je hebt ook al het mailtje gekregen met je pin- en pukcode :D



Heb je er al mee kunnen bellen?
Beste allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. De helpdesk heeft mijn simkaart geactiveerd omdat dat online niet mogelijk was. Ook al staat in de brief dat dat wel kan. De telefoon doet het nu.
Hoi missm,



Fijn dat de simkaart nu wel werkt. 🙂 Bedankt voor het op de hoogte houden.

Reageer