Skip to main content
Hallo,



Ik heb mijn vervangende Nano simkaart ontvangen en heb deze op Mijn Simyo geactiveerd.



Daarna de mobiel een tijdje uitgezet en de nieuwe simkaart erin gedaan.



Ik moet nu de pincode invoeren maar het lukt niet met de pin code die op Mijn Simyo staat.



Hoe nu verder?



Met vriendelijke groeten,



Anneke
Zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice, ze sturen een nieuwe SIM kaart op waarbij het hopelijk wel beter gaat 😮
Hoi arieanneke, welkom op het Simyo forum! :D



Wat vreemd dat je telefoon niet de pincode van Mijn Simyo accepteert. Heb je geprobeerd om je pincode 3x fout te doen en vervolgens je pukcode in te voeren? Je krijgt daarna de mogelijkheid om je pukcode opnieuw in te voeren.



Dit heeft momenteel niet heel veel zin meer, omdat mijn collega je al een nieuwe simkaart heeft toegezegd. Zou je ons willen laten weten of het je met deze simkaart wel lukt om 'm te ontgrendelen? Alvast bedankt 😃
Ik heb de pincode wel meer dan 3 x verkeerd gedaan ..... :rolleyes:



Ik heb momenteel nog 4 puk pogingen over, ik krijg volgens mij de melding dat de pukcode niet correct is, het lijkt wel of de combinatie puk / pin code op Mijn Simyo niet correct is.



Gisteren een nieuwe SIM kaart aangevraagd dus hopelijk is deze morgen binnen zodat ik weer bereikbaar ben ........... :rolleyes:
Nou, schiet mij maar terug .............. :p



Probeer het zojuist voor de 7e keer .............. gelukt :D



Geen idee waarom het gisteren niet wilde lukken maar vandaag dus blijkbaar meer geluk.



De nieuwe sim kaart is zeker al onderweg? Anders kan die wel geannuleerd worden.
Hoi arieannek,



Fijn dat het gelukt is 🙂 Wel vreemd dat het pas na de 7e keer lukte, maar je weet wat ze zeggen 'zeven keer is scheepsrecht' ;)



De nieuwe simkaart is gister opgestuurd en kunnen we niet meer annuleren. De simkaart zal je vandaag ontvangen in je brievenbus. Ik raad je aan om deze te bewaren. Pas als je deze activeert op Mijn Simyo doet je oude simkaart het niet meer. Je hebt nu dus een back-up simkaart :D



Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Helemaal prima zo, ze is weer helemaal bereikbaar!



We houden deze SIm kaart inderdaad als backup in de kast leggen 😮
Hoi arieanneke,



Dat is heel fijn om te horen. Mochten jullie een andere keer vragen hebben, dan zien we jullie graag terug op ons forum 🙂
Inheb hetzelfde probleem. De pukcode die ik moet invoeren komt niet overeen met de pukcode op Mijn Simyo. Wat moet ik nu doen?
Hoi Dannym,



Wanneer de puk code die je invoert niet herkend wordt, dan lijkt het erop dat deze al te vaak foutief ingevoerd is.

Je hebt dus ook al 3 keer de pincode fout ingevoerd?



Er zit nu niets anders meer op dan een vervangende simkaart te bestellen, helaas.

Reageer