Hallo,
Kunt u mijn vervangende simkaart activeren?
Simkaart nr *simkaartnummer*
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Hallo Peter_P, als ik zo vrij mag zijn, kun je dat niet beter zelf even doen? Dit kan via je Mijn Simyo.
Ik heb mijn vraag verkeerd gesteld, ik bedoelde deblokkeren. Ik heb mijn simkaart al geactiveerd, alleen kreeg ik daarna de melding dat de simkaart geblokkeerd was en ik contact op moest nemen met de klantenservice.
In dat geval kun je beter even telefonisch contact opnemen met de Klantenservice voor een snelle afhandeling.
Hoi Peter_P,
En dat heb je al gedaan 🙂 Je simkaart is dus door de telefonische klantenservice gedeblokkeerd voor je.
Alles naar wens nu?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.