.

Beantwoord

vervangende simkaart geactiveerd maar werkt niet

  • 12 December 2013
  • 4 reacties
  • 461 Bekeken

Beste Simyo,

Gisteren heb ik een vervangende simkaart ontvangen en deze geactiveerd volgens het stappenplan.
Er stond dat je na het activeren direct kon bellen en smsen, ik heb de simkaart nu echter al een dag in m'n telefoon zitten en nog steeds kan ik niet gebruik maken van mijn diensten. Wanneer ik probeer te bellen wordt er gezegd 'uw aansluiting is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld'. Dit zou betekenen dat de sim nog niet is geactiveerd maar ik kan hem ook niet meer opnieuw activeren (hier staat geen kopje voor op mijnsimyo, alleen blokkeren is nog mogelijk)
Moet ik gewoon nog even wachten en kan het dat de activering vertraging heeft of is er iets anders wat i k kan doen?
Alvast bedankt,

groeten Bente
icon

Beste antwoord door Charlene 13 December 2013, 15:16

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Had jij je oude simkaart geblokkeerd? In dat geval zou je aansluiting nog geblokkeerd zijn.
Ja, die had ik inderdaad geblokkeerd omdat mijn telefoon gestolen was.
Op welke termijn wordt de aansluiting weer geactiveerd?
Reputatie 7
Badge +9
Zodra een forummmedewerker dit leest (kan een dag duren), of als je de klantenservice even belt.
Badge +8
Beste Simyo,

Gisteren heb ik een vervangende simkaart ontvangen en deze geactiveerd volgens het stappenplan.
Er stond dat je na het activeren direct kon bellen en smsen, ik heb de simkaart nu echter al een dag in m'n telefoon zitten en nog steeds kan ik niet gebruik maken van mijn diensten. Wanneer ik probeer te bellen wordt er gezegd 'uw aansluiting is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld'. Dit zou betekenen dat de sim nog niet is geactiveerd maar ik kan hem ook niet meer opnieuw activeren (hier staat geen kopje voor op mijnsimyo, alleen blokkeren is nog mogelijk)
Moet ik gewoon nog even wachten en kan het dat de activering vertraging heeft of is er iets anders wat i k kan doen?
Alvast bedankt,

groeten Bente


Had jij je oude simkaart geblokkeerd? In dat geval zou je aansluiting nog geblokkeerd zijn.

Hoi Bente,

Wat Groentjuh al aangaf, klopt inderdaad. Jouw antwoord vind je hier.
Ik heb je aansluiting inmiddels voor je gedeblokkeerd, dus je kunt je toestel even uit en dan weer aan zetten. Dan kan de simkaart zich aanmelden op het netwerk.

Groetjes,
Charlene

Reageer