.

Beantwoord

Vervangende simkaart geactiveerd, maar kan niet meer bellen. Wat nu?

  • 16 December 2014
  • 4 reacties
  • 294 Bekeken

Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd en ontvangen. Ik heb m'n oude niet geblokkeerd, want was ivm met micro naar nano simkaart. Ik heb alle stappen doorlopen voor activatie. Dat is gelukt, maar mijn 3G doet het niet en kan niet bellen of gebeld worden. Duurt het gewoon even voor dit allemaal werkt of is er iets mis gegaan?
icon

Beste antwoord door Ernst 17 December 2014, 14:15

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Kun je je telefoon een paar keer opnieuw opstarten? Of werkt het ondertussel wel gewoon?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Lotte1987, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb dit topic even in het subforum Simkaart gezet. Zo kunnen andere forumbezoekers het makkelijker vinden.

In je gegevens zie ik dat je via e-mail al contact hebt gehad met onze klantenservice. Je simkaart is opnieuw aangemeld op het netwerk en inmiddels heb je 'm ook al gebruikt, toch?

@ahmed_a,;eigenlijk hetzelfde als dat nu gedaan is, goeie tip!
Hallo
Misschien een rare vraag,maar ik doe het toch😉
Ik wil mijn nieuwe simkaart alvast activeren (heb nog geen nieuwe telefoon). Moet ik de nieuwe sim in mijn telefoon stoppen en vervolgens activeren via website of moet hij aangemeld/geactiveerd worden VOORDAT ik hem vervang? Ik las dat ik nieuwe PIN en PUC krijg na activatie dus als hij al in zit heb ik geen toegang(?) Als ik niet kan zien wat voor PIN ik heb kan ik het niet activeren😂Ik kan het altijd nog op mijn PC activeren,maar ik vind het omslachtig. Ik houd van de strikvragen😝
Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Magdalena,

Goeie vraag! Je kan de simkaart activeren wanneer jij hem wilt gebruiken. Activeer hem eerst, en stop 'm daarna in je toestel. Wanneer je simkaart geactiveerd is, krijg je de codes toegestuurd, en kan je de juiste codes terugzien op je Mijn Simyo. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

Reageer