Hallo,
Ik heb ivm diefstal mijn oude simkaart geblokkeerd, toen een vervangende aangevraagd. Het activeren hiervan is vlekkeloos verlopen, echter kan ik nu niet bellen of smsen, terwijl ik wel gewoon een bel/smsbundel heb. Kan iemand mij hierbij misschien helpen? Alvast bedankt!
Lieke
Bladzijde 1 / 1
Hoi Liek,
In je gegevens is inderdaad te zien dat je je nieuwe simkaart met succes hebt geactiveerd. Waarom je nu niet kunt bellen kan ik niet zien
Ik heb je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Als jij je mobiel uit en aan kunt zetten, kunnen we zien of dat effect heeft. Wil je de simkaart in een andere mobiel proberen als dit niet geholpen heeft? Dan weten we gelijk of het in de verbinding/simkaart zit, of in de telefoon.
Hou je ons op de hoogte?
In je gegevens is inderdaad te zien dat je je nieuwe simkaart met succes hebt geactiveerd. Waarom je nu niet kunt bellen kan ik niet zien
Ik heb je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Als jij je mobiel uit en aan kunt zetten, kunnen we zien of dat effect heeft. Wil je de simkaart in een andere mobiel proberen als dit niet geholpen heeft? Dan weten we gelijk of het in de verbinding/simkaart zit, of in de telefoon.
Hou je ons op de hoogte?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.