Skip to main content

.

Ik heb mijn vervangende simkaart geactiveerd via mijn symio in mijn nieuwe iphone 4. Ik heb alleen geen service (netwerk). ik heb alle adviezen al opgevolgd. Uit en weer aangezet, via iTunes gesynchronyseerd en de simkaart eruit gehaald en er weer in gestopt. wat kan ik nu nog doen?
Hoi henkie63,



Goed dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.



Maandag is je nieuwe simkaart naar je verstuurd. Ik zie alleen niet dat je de simkaart hebt geactiveerd. Je ontvangt namelijk direct na activatie een e-mail met je nieuwe pin- en pukcodes. Ik zie niet dat deze naar je is verzonden. Ik wil je vragen om via Mijn Simyo de simkaart (opnieuw) te activeren.



Laat je ons weten als de simkaart het doet?
Ik heb de simkaart zelfs meerdere malen geactiveerd. Na gebeld te hebben met de klantservice is alles uitgezocht. Na alles geprobeerd te hebben is de conclusie dat het aan de simkaart ligt. Ik krijg een nieuwe toegestuurd.
Hoi henkie63,



Wat vervelend dat er een nieuwe simkaart voor nodig is om dit op te lossen. Het leek er ook op dat je alles al had geprobeerd. Zou je ons willen laten weten of de nieuwe simkaart wel werkt in je telefoon?



Groetjes, Tiury
De nieuwe simkaart werkt! Ik heb alleen nog geen mailtje ontvangen met de PUK-code.....
Hoi henkie63,



Gelukkig werkt je simkaart inmiddels :)

In je gegevens zie ik dat het betreffende mailtje afgelopen zaterdag verstuurd is. Heb je 'm inmiddels gezien?

Ook kun je je pin- en pukcode terugvinden op Mijn Simyo.
Vanmorgen inderdaad de pin- en puk-code ontvangen.

Bedankt!
Hoi henkie63,



Super om te horen 🙂 Bedankt voor je terugkoppeling.



Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden op het forum.

Reageer