.

Beantwoord

Vervangende simkaart geactiveerd - Maar geen service

  • 8 January 2014
  • 2 reacties
  • 269 Bekeken

Badge
Goedendag,

Vandaag activeerde ik mijn vervangende simkaart hier op de website. Ik kreeg uiteraard de melding dat ik binnen enkele minuten weer kan bellen, maar dat is niet zo. Telefoon zegt Geen Service, terwijl ik 'm al een aantal keren heb uitgeschakeld en ingeschakeld.

Moet ik nog wat anders doen? Bijv. met de vorige simkaart?

Ik had gehoopt dat het omzetten werkelijk enkele minuten zou duren maar dat is dus niet waar helaas. Help me out please 🙂
icon

Beste antwoord door Natascha 9 January 2014, 12:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

zie https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/vertraging-verwerking-gegevens-8-1-14-a-16163/
Badge +6
Goedendag,

Vandaag activeerde ik mijn vervangende simkaart hier op de website. Ik kreeg uiteraard de melding dat ik binnen enkele minuten weer kan bellen, maar dat is niet zo. Telefoon zegt Geen Service, terwijl ik 'm al een aantal keren heb uitgeschakeld en ingeschakeld.

Moet ik nog wat anders doen? Bijv. met de vorige simkaart?

Ik had gehoopt dat het omzetten werkelijk enkele minuten zou duren maar dat is dus niet waar helaas. Help me out please :)


Hoi Powerkerk,

Ik zie in het systeem dat de simkaart is geactiveerd en dat er gebruik heeft plaats gevonden. Klopt het dat je gebruik kunt maken van je aansluiting?

@ Scyomn bednakt voor het meedenken.

Reageer