Skip to main content
Hallo,



Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd en ik heb deze geactiveerd via mijn Simyo. Mijn simkaart in mijn oude telefoon werkt echter nog en de nieuwe simkaart in mijn nieuwe telefoon doet het niet? Volgens mij is er iets mis gegaan met het overzetten..?



Greetz!
Mijn simkaart doet het inmiddels, alleen mijn contacten zijn nog niet overgezet. Gebeurt dit nog of moet ik ze handmatig toevoegen?



Greetz!
Fijn dat je nog even komt melden dat je simkaart het doet!

Het overzetten van de contacten hangt af van het feit of ze in je toestel staan of op je simkaart.

Als ze op de oude simkaart stonden moet je ze dus handmatig toevoegen.



Succes!
Ik ga ze handmatig importeren! Bedankt voor de reactie!



Greetzz.
Graag gedaan, goed weekend!
Hoi Idoitnation, welkom op het forum van simyo!



Super om te zien dat koorelle je al heeft geholpen 🙂

Wanneer een nieuwe simkaart wordt geactiveerd, kan het soms even duren voordat de activatie helemaal rond is. Wat hierbij kan helpen, is je telefoon uit- en weer aanzetten. Ik zie dat koorelle ook al het verschil heeft uitgelegd tussen contacten opslaan in je telefoon en op je simkaart, helemaal goed :)



Hopelijk zien we je weer terug op het forum.



@koorelle; dankjewel voor je hulp 😃

Reageer