Skip to main content
Beantwoord

Vervangende simkaart geactiveerd?

  • 23 November 2013
  • 6 reacties
  • 495 Bekeken

Laatst was mijn mobiel gestolen, dus heb ik mijn oude simkaart geblokkeert en direct een nieuwe simkaart aangevraagd.

Nu dat ik die nieuwe simkaart binnen heb, heb ik hem direct geactiveert en in mijn nieuwe mobiel gestopt.

Ik kan nu gewoon in mijn mobiel met mijn niewe picode, alleen kan ik geen sms'jes en telefoontjes binnenkrijgen.

Hierdoor kan ik ook mijn whatsapp niet activeren.



Mijn simkaartnummer is: xxxxxxxx



Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk kunnen reageren.

Alvast bedant!
Beste Mark,



De klantenservice zal je simkaart moeten deblokkeren uit veiligheids overwegingen. Waarschijnlijk kan je ze via twitter sneller bereiken.

Het is het proberen waard. @simyonl

Dan heb je sneller weer een geactiveerde simkaart en kan je weer bellen/sms-en etc.
Beste Mark,



De klantenservice zal je simkaart moeten deblokkeren uit veiligheids overwegingen. Waarschijnlijk kan je ze via twitter sneller bereiken.

Het is het proberen waard. @simyonl

Dan heb je sneller weer een geactiveerde simkaart en kan je weer bellen/sms-en etc.





Okee bedankt! Ik zal het zeker even proberen 🙂
Laatst was mijn mobiel gestolen, dus heb ik mijn oude simkaart geblokkeert en direct een nieuwe simkaart aangevraagd.

Nu dat ik die nieuwe simkaart binnen heb, heb ik hem direct geactiveert en in mijn nieuwe mobiel gestopt.

Ik kan nu gewoon in mijn mobiel met mijn niewe picode, alleen kan ik geen sms'jes en telefoontjes binnenkrijgen.

Hierdoor kan ik ook mijn whatsapp niet activeren.



Mijn simkaartnummer is: xxxxxxxx



Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk kunnen reageren.

Alvast bedant!




Hoi Mark Vonk,



Ik zie dat je inmiddels zowel contact hebt gehad via Twitter als telefonisch, maar dat er helaas een ander probleempje naar boven kwam met je abonnement, als dit is verholpen, zal je simkaart voor je worden gedeblokkeerd 🙂.



@Martijn®️, dankjewel voor de tip!
ik kreeg een mail dat de gegevens zijn aangepast maar nog steeds kan ik niet bellen 😞
Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart? of zelfs even de batterij eruit?
ik kreeg een mail dat de gegevens zijn aangepast maar nog steeds kan ik niet bellen :(



Hoi Mark Vonk,



Dat is vervelend, want je bent wel al gedeblokkeerd. Wat voor toestel gebruik je? Heb je al geprobeerd wat Martijn®️ aangeeft?



Ik hoor het van je,

Groetjes,

Charlene

Reageer