Skip to main content
Goedenavond,



Vanavond heb ik mijn nieuwe nano simkaart geactiveerd, maar heb na 2.5 uur nog geen service? Wat is hier de reden van?
Wat heel erg vaak de oplossing is, is even je telefoon met de simkaart erin uit- en weer aan te zetten, zodat de sim opnieuw wordt aangemeld op het netwerk.
Hoi Angelien, welkom op het forum van Simyo!



Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen op deze manier je topic sneller vinden.



Ik zie dat je al geholpen bent door onze klantenservice. Als het goed is, kun je na het uit- en aanzetten van je toestel je simkaart gebruiken. Klopt dat? De tip die RicoK geeft, is vaak een goede oplossing. In dit geval was er iets niet helemaal goed gegaan na je activatie. De technische afdeling moest hierdoor iets aanpassen.



Laat je ons weten of je je simkaart kan gebruiken? :)



@RicoK; bedankt voor je opmerking 😮

Reageer