Skip to main content
Ik heb zojuist mijn vervangende simkaart geactiveerd, daar een pincode bij gekregen en die ingevoerd. Echter, ook na ruim 15 minuten wachten en toestel aan- en uitzetten heb ik nog geen bereik. In de mail die ik heb gehad staat een andere pincode dan die ik kreeg als melding toen ik mijn  simkaart activeerde?
Hoi midverschoor,



In je gegevens zie ik dat je vanmorgen ook al telefonisch contact hebt gehad met ons hierover. Heeft dat al tot resultaat geleid?
Hoi midverschoor,



In je gegevens zie ik dat je vanmorgen ook al telefonisch contact hebt gehad met ons hierover. Heeft dat al tot resultaat geleid?



Hallo Ernst, nee helaas nog steeds helemaal niets!
Beste mensen van Simyo, ik baal echt ontzettend dat mijn probleem nog niet is verholpen. Vanochtend rond half 10 is er telefonisch toegezegd dat mijn kaart door de technische dienst in de loop van de dag zou worden geactiveerd, ondertussen is het bijna half 6 en heb ik nog steeds niet gehoord. Ik wacht al de hele dag vruchteloos op een telefoontje of email. Ondertussen ben ik bijna een week onbereikbaar en maak ik de prepaidkaart van mijn dochter maar op. Beetje zonde van de belbundel bij Simyo. Op zijn zachts gezegd niet erg netjes dat afspraken niet worden nagekomen!
Zo juist mijn telefoon nog een keer aan en uit gezet en zowaar: hij doet het.. Fijn,maar ik blijf het raar en niet netjes vinden dat ik hierover geen bericht ontvang, terwijl mij dit nadrukkelijk wel is toegezegd.
Hoi midverschoor,



Het is inderdaad slecht dat er geen contact meer met je is opgenomen. Ik heb gezien welke collega je hebt gesproken en ik zal haar hier op aanspreken. In ieder geval excuses van Simyo dat het zo stroef is verlopen.



Het is wel goed nieuws dat je telefoon nu goed werkt en dat je er weer gebruik van kunt maken 😃 Als er nog problemen zijn of er dingen zijn die nog niet goed werken, hoor ik het graag van je 🙂
Goedeavond,

Zojuist heb ik een nieuwe (vervangende) simkaart ontvangen en deze geactiveerd. Als ik deze nu in mijn telefoon plaats, heb ik geen bereik.

Hoe moet ik dit oplossen?
Hoi Nvos,



Wat vreemd dat je simkaart niet meteen werkte na het activeren. Ik heb je aansluiting erbij gepakt, maar zie niets opvallends. Omdat ik zie dat je sinds gisteravond nog niets hebt verbruikt, ga ik er van uit dat je nog geen verbinding hebt kunnen maken. Om die reden heb ik alle instellingen gereset en je simkaart een nieuwe netwerktoegang gegeven.



Zou je de telefoon voor 10 minuutjes uit willen zetten? Daarna moet hij zich weer goed aanmelden, en kun je er gebruik van gaan maken! Mocht het zijn dat je telefoon dit niet automatisch doet, vraag ik je om handmatig te zoeken naar het KPN netwerk. Ik hoor graag van je of dit de oplossing is. 😉

Reageer