Skip to main content
Ik ben mijn mobiel verloren vorige week tijdens de vakantie. Ik heb op www.simyo.nl mijn simkaart geblokkeerd en een vervangende besteld om in mijn oude telefoon te stoppen voor tijdelijk gebruik. Vandaag is deze simkaart binnen gekomen en heb ik hem geactiveerd etc. Nu staat er echter 'alleen noodoproepen' en ik kan bijvoorbeeld niet bellen, smsen of whatsappen downloaden omdat het netwerk het niet doet of is er iets mis met de simkaart? Hij is net nieuw dus dat lijkt me niet

Wie kan mij helpen??
Hoi Rivka,



Leuk dat je op ons forum reageert, welkom :)



Je geeft aan dat je nieuwe simkaart niet werkt, dat is balen 😞 Er zijn een paar dingen die ik van je wil weten. Wat voor telefoon gebruik je? Als je een iPhone hebt, moet je eerst even synchroniseren met iTunes.



Wat gebeurt er als je de simkaart in een andere telefoon plaatst? Doet de simkaart het wel in een ander toestel, dan is er iets met je telefoon aan de hand. Er kan bijvoorbeeld een simlock op zitten. Als de simkaart het ook niet in een andere telefoon doet, dan is je vervangende simkaart stuk. Je kunt dan een nieuwe simkaart van ons krijgen.



Zou je willen laten weten wat je bevindingen zijn?
Het is al gelukt! ik kreeg de puk code etc vvia mail en daarna deed hij het. Maar bedankt voor het antwoord !
Het is al gelukt! ik kreeg de puk code etc vvia mail en daarna deed hij het. Maar bedankt voor het antwoord !



Hi Rivka, dank je voor de terugkoppeling 😃

Reageer