.

Vervangende simkaart deblokkeren

  • 5 July 2012
  • 6 reacties
  • 377 Bekeken

Badge
Vandaag de vervangende simkaart ontvangen, bij het activeren waarschijnlijk iets vergeten of fout gedaan.De nieuwe simkaart werkt nu dus niet, alleen nood oproepen.M'n oude simkaart heb ik via m'n simyo geblokkeerd,was m'n telefoon kwijt. Hoe los ik dit probleem op

6 reacties

Badge +6
Beste DSrijder,

Welkom op het forum van Simyo!
Wanneer er een vervangende simkaart wordt verstuurd dient deze te worden gedeblokkeerd door de klantenservice.
Ik heb de simkaart voor je gedeblokeerd. Je dient je toestel uit en over 5 minuten aan te zetten.
Badge
Hallo Natascha,

M'n ticketnr is 107408, weet niet of je hier iets mee kan want ik heb ook nog contact gezocht via de mail en dit nr gekregen.Je reactie gelezen toestel 5 minuten uitgezet geen resultaat, toen simkaart er uit gehaald en de accu en weer 5 minuten gewacht nog steeds geen resultaat.Alleen noodoproepen en als ik een nummer bel krijg ik te horen dat het wegens administratieve redeneden  niet mogelijk is om te bellen.Begint een beetje lang te duren en baal daar eigenlijk wel van
Groetjes Cor
Badge
Het zou wel erg fijn zijn als er naar  een oplossing wordt gezocht, vindt het
wel erg lang duren eer dat ik weer bereikbaar ben en zelf weer eens kan bellen. Het lijkt er op dat er totaal geen reactie van jullie kant komt
Groetjes Cor
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Dsrijder,

Je gegevens staan goed op ons netwerk zie ik. Nog maar eens hersteld. Zou je opnieuw het toestel even uit/aan kunnen zetten? Kan je laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,

Je bericht gelezen en ik kan weer bellen. Bedankt
Groetjes Cor
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Dsrijder,

Goed om te horen dat het werkt.

Groetjes,

Alex

Reageer