Skip to main content
Ik wil een simkaart bestellen. Volgens Simyou handleiding via Instellingen, maar dan?

Nergens een optie te vinden waar ik een MicroSD kan bestellen
Op de instellingen pagina zie je ook weer 4 tabbladen waaronder Simkaart. Die klik je aan. Op die pagina scroll je iets naar beneden en dan zie je o.a. staan;





Vervangende simkaart aanvragen en activeren



Bestel hier een vervangende simkaart met je eigen nummer. Na ontvangst kun je de vervangende kaart hier ook activeren.





Met daaronder de link om te bestellen.



Zie je dat niet dan is je pagina misschien te veel ingezoomd. Heb je een nog niet geactiveerde simkaart op je naam staan of er iets iets anders aan de hand, maar dat kan ik helaas niet voor je zien.



Laat je weten of je het alsnog gevonden hebt?
De site is niet duidelijk.

Als je een extra Sim besteld hebt dan verdwijnt de link en verschijnt er geen melding voor op de plaats dat de SIM besteld is.
Dat kan ik helaas niet beamen. Heb zelf nooit een vervangende hoeven aanvragen 😃
Nadat je een vervangende simkaart hebt besteld, kan je niet nog een bestellen. Dat is de reden dat de link verdwijnt. Beschouw dat als een aanwijzing dat de bestelling gelukt is. Het hele proces is volledig geautomatiseerd en je nieuwe simkaart wordt de volgende werkdag verstuurd naar het bij Simyo bekende adres. Het is dus van belang dat je Simyo laat weten als je verhuisd bent, dat wordt nogal eens vergeten. Je krijgt geen bevestigingsmail.
Hoi Joop54,



Welkom op het Simyo Forum.



Sorry dat Mijn Simyo niet direct duidelijk was voor je. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik hoop dat de uitleg van Raytje en Scotsman heeft geholpen voor een volgende keer.



Zoals wordt aangegeven door Scotsman, krijg je geen mogelijkheid om een simkaart te bestellen als er 1 in bestelling is. Zodra je de nieuwe simkaart geactiveerd hebt, krijg je weer de mogelijkheid om een nieuwe te bestellen. Op deze manier voorkomen we dat er per ongeluk dubbele bestellingen gedaan worden.



Ik zie dat jouw simkaart ondertussen is verzonden vanochtend. Deze heb je morgen als het goed is in huis 🙂 Houd je ons op de hoogte?



@Raytje & Scotsman, heel erg bedankt voor jullie duidelijke antwoorden.



Groetjes,

Angela

Reageer