Kan geen vervangende simkaart bestellen.
Deze optie is niet beschikbaar op mijn simyo
Wil nano simkaart.
Wilt U even kijken,
alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Hoi amylarabenthe, welkom op het Simyo forum :)
Wat vreemd dat je geen vervangende simkaart kon bestellen! Volgens mij heb je dit eerder op de dag ook geprobeerd, maar is het toen wel gelukt. De website maakt het daarna onmogelijk om er nog eentje te bestellen. Dit is om dubbele bestellingen te voorkomen 🙂.
Heb je 'm inmiddels ontvangen?
Groetjes, Tiury
Wat vreemd dat je geen vervangende simkaart kon bestellen! Volgens mij heb je dit eerder op de dag ook geprobeerd, maar is het toen wel gelukt. De website maakt het daarna onmogelijk om er nog eentje te bestellen. Dit is om dubbele bestellingen te voorkomen 🙂.
Heb je 'm inmiddels ontvangen?
Groetjes, Tiury
inmiddels ontvangen .
Hartelijk bedankt voor je reactie.
Groetjes gerard
Hartelijk bedankt voor je reactie.
Groetjes gerard
Hoi amylarabenthe,
Goed om te horen dat je de simkaart inmiddels hebt! Heb je al plezier van je nieuwe telefoon? 🙂
Groetjes, Tiury
Goed om te horen dat je de simkaart inmiddels hebt! Heb je al plezier van je nieuwe telefoon? 🙂
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.