.

Beantwoord

Vervangende simkaart besteld, onduidelijke procedure

  • 26 August 2014
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb vorige week een vervangende simkaart besteld in verband met een anderen telefoon.
Er stond nog 4,48 euro op mijn tegoed.
Na de bestelling kreeg ik de melding dat er te weinig op het tegoed stond en heb er 10 euro bijgedaan.
Opnieuw besteld en toen kwam de melding dat er al een kaart was besteld.
Daarna complete stilte.
Geen melding dat de transactie was geslaagd of iets in dien aard.
Toen maar een mail gestuurd die niet werd beantwoord.
Een dag later was mijn tegoed ineens 9,48  euro.
Dat betekend dat de 5 euro voor de simkaart wel van het tegoed af is gegaan maar op Mijn Facturen en betalingen is hier niks van terug te vinden.
icon

Beste antwoord door Dries 28 August 2014, 11:27

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi hjb51,

Welkom op het forum! Ik heb je topic verplaatst naar het Simkaart subforum. Zo kunnen andere gebruikers je vraag makkelijker vinden :)

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt gekocht 🙂 Welke heb je gekocht??

Je vervangende simkaart is op 22-08 besteld. Het is goed dat je daarna hebt opgewaardeerd, anders had je een negatief tegoed. Je eerste bestelling is dus wel doorgekomen. Het klopt dat je daar geen bevestiging van ontvangt.

Als je een e-mail stuurt, hoor je daar in 3 dagen antwoord op te krijgen. Heb je voor mij een ticketnummer dan kan ik je e-mail opzoeken?

Als de simkaart verstuurd is, zie je dat er € 5,- van je beltegoed is afgegaan. Zo kun je het terugvinden :)

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Reageer