Skip to main content
Ik heb een vervangde simkaart nodig dus die maar besteld en toen bedacht ik mij dat ik mijn verhuizing nog niet had doorgeven. Adres dus aangepast maar ik heb bij andere bedrijven wel gemerkt dat die aanpassing soms dan niet snel genoeg wordt doorgevoerd. Ik ben dan ook benieuwd waar mijn simkaart naartoe wordt gestuurd. Bij voorkeur naar het nieuwe adres natuurlijk
Hoi Mark,



Hoelaat en wanneer heb je de vervangende simkaart aangevraagd?

hoelaat en wanneer heb je je adres veranderd?
Ik heb eerst de vervangende simkaart aangevraagd daarna de adres wijziging doorgeven en dat was rond half vier
En op welke dag Mark?

Indien je dit kort na elkaar hebt gedaan (binnen ongeveer 20 minuten) is het mogelijk dat het systeem je wijziging heeft opgenomen en dus het nieuwe adres heeft gepakt. Ik kan het niet met zekerheid zeggen omdat ik niet in de systemen van Simyo kan. Een moderator kan je dit wel vertellen. Helaas zijn die er morgen pas weer.
Hoi markv, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.



maikel.twinnie stelt een goede vraag. Als je vlak na je bestelling je adres wijzigt, kan deze soms worden verzonden naar het nieuwe adres. Dit is gelukkig ook bij jou gebeurd! Super slim dus van je ;)



Heb je nog andere vragen?



@maikel.twinnie; bedankt voor je hulp 🙂

Reageer