.

Beantwoord

vervangende simkaart - bellen/sms'en niet mogelijk

  • 31 August 2013
  • 3 reacties
  • 7915 Bekeken

Hallo
,Ik heb mijn vervangende simkaart gekregen en geactiveerd. Met bellen krijg ik een melding dat de aansluiting om administratieve reden buiten gebruik gesteld is en dat ik contact moet opnemen met mijn provider. Ik wilde even checken of ik het goed heb geactiveerd dus ik ging naar de volgende MijnSimyo -> Mijn instellingen en simkaart-> Activeren simkaart.  Maar ik zie geen optie ‘’Activeren simkaart’’. Dus ik ga er vanuit dat het is al geactiveerd? Maar toch werkt het bellen en sms’en niet. Kunt u mij aub helpen?
Bij voorbat dank.
bijou
icon

Beste antwoord door Charlene 2 September 2013, 16:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hallo
,Ik heb mijn vervangende simkaart gekregen en geactiveerd. Met bellen krijg ik een melding dat de aansluiting om administratieve reden buiten gebruik gesteld is en dat ik contact moet opnemen met mijn provider. Ik wilde even checken of ik het goed heb geactiveerd dus ik ging naar de volgende MijnSimyo -> Mijn instellingen en simkaart-> Activeren simkaart.  Maar ik zie geen optie ‘’Activeren simkaart’’. Dus ik ga er vanuit dat het is al geactiveerd? Maar toch werkt het bellen en sms’en niet. Kunt u mij aub helpen?
Bij voorbat dank.
bijou


Hoi Bijou,

Welkom op het forum :)

Je simkaart is op het moment niet (meer) geblokkeerd. Ik zie dat je hem op de 29ste succesvol hebt geactiveerd. Maar ik zie ook dat je toen waarschijnlijk geen beltegoed meer had. Inmiddels is er opgewaardeerd, en dat heeft er vast voor gezorgd dat je aansluiting is gedeblokkeerd. Wat je de volgende keer kunt proberen is je toestel even uitschakelen en dan weer aanzetten, zodat de simkaart zich kan aanmelden op het netwerk.

Laat je even weten of je weer kunt bellen inmiddels?

Groetjes,
Charlene
Alles werkt. Bedankt.
Badge +6
Alles werkt. Bedankt.

Hoi Bijou,

Fijn om te lezen dat alles werkt en bedankt voor je terugkoppeling 🙂.

Reageer