Mijn man heeft zijn mobiel verloren en hebben we het simkaart geblokkeerd. En omdat hij zijn mobiel ergens in het natuur verloren had verwachten we hem niet meer terug te zien. En heb ik n vervangende simkaart alvast rond half 5 vanmiddag besteld. Nu anderhalf uur later krijgen we een mail dat zijn mobiel gevonden is! Nu wil ik de bestelling annuleren, kan het nog?
Bladzijde 1 / 1
Ik hoop voor je van wel Elca12, want het is al vreselijk dat je je toestel verliest en dan nog een vervangende simkaart zou niet leuk zijn.
Hoi Elca12,
Welkom op het forum :)
Ik heb je vraag even verplaatst naar het Simkaart forum. Dan vinden anderen met dezelfde vraag je topic makkelijker.
Wat een geluk! 🙂 En ik zie ook dat je ons al via een ander kanaal te pakken had gekregen. Mijn collega heeft de simkaart bestelling dus al voor je kunnen annuleren.
Eind goed, al goed. Mocht je weer een vraag hebben, dan zien we je graag terug.
Is het toestel alweer in jullie bezit?
Groetjes,
Charlene
Welkom op het forum :)
Ik heb je vraag even verplaatst naar het Simkaart forum. Dan vinden anderen met dezelfde vraag je topic makkelijker.
Wat een geluk! 🙂 En ik zie ook dat je ons al via een ander kanaal te pakken had gekregen. Mijn collega heeft de simkaart bestelling dus al voor je kunnen annuleren.
Eind goed, al goed. Mocht je weer een vraag hebben, dan zien we je graag terug.
Is het toestel alweer in jullie bezit?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.