Beste,
Ik heb ook zojuist een vervangende simkaart besteld maar het blijkt dat ik deze helemaal niet nodig heb.
Nu lees ik iets over mailtjes, bevestigingen, verzendtijden, etc maar ik heb geen mail ontvangen mbt een bestelbevestiging.
Ik zie ook geen mogelijkheid om dit te annuleren....
Kan deze bestelling nog geannuleerd worden?
Groet,
Mart
Bladzijde 1 / 1
Hoi Mart_vr,
Om het forum overzichtelijk te houden, heb ik je vraag hier beantwoord en sluit ik dit topic 🙂
Je hoeft niet bang te zijn dat we je vraag overslaan, ons doel is dat we elke vraag binnen een werkdag beantwoorden!
Om het forum overzichtelijk te houden, heb ik je vraag hier beantwoord en sluit ik dit topic 🙂
Je hoeft niet bang te zijn dat we je vraag overslaan, ons doel is dat we elke vraag binnen een werkdag beantwoorden!
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.