Skip to main content
Goedemiddag,



nadat ik afgelopen week mijn telefoon ben kwijt geraakt heb ik van jullie een nieuwe simkaart ontvangen. Nu probeer ik deze te activeren maar dit lukt helaas niet. Als ik de kaart wil activeren lijkt dit allemaal goed te gaan, ik zie in op de "mijn simyo" pagina dat de pincode netjes aangepast is naar de nieuwe pincode, maar na opnieuw inloggen staat de oude pincode er weer.



Verder krijg ik ook geen service op mijn telefoon en ook zoeken naar het netwerk werkt ook niet.



Kunt u mij helpen met dit probleem? Aangezien ik helemaal geen simkaart meer heb, ben ik totaal niet meer bereikbaar.



Hartelijk dank.
Hoi ronnie.mellendijk, welkom op het Simyo forum!



Ik zie dat de activatie helaas niet is goed gegaan. Je kunt je oude simkaart nog gebruiken. Mijn collega's van IT gaan je nieuwe simkaart activeren. Deze ochtend zullen ze dit verwerken. Via je e-mail ontvang je een nieuwe pin- en pukcode. Hierdoor weet je dat de activatie goed is doorgekomen. Met deze nieuwe codes kun je je nieuwe simkaart gebruiken :)



Wanneer de activatie is verwerkt, dan zal ik het je ook laten weten. Ik hou je op de hoogte 🙂
Hoi ronnie.mellendijk,



Je nieuwe simkaart is geactiveerd. Via je e-mail en op Mijn Simyo > tabblad Instellingen kun je je nieuwe codes terugvinden.



Laat je weten of het lukt? 🙂

Reageer