ook ik kan de optie activeren niet zien in mijn menu.
mijn nieuwe simkaartnummer is 70334813. zouden jullie hem voor mij kunnen activeren? Mijn oude simkaart is beschadigd dus ik ben nu niet bereikbaar wat erg vervelend is.
Bladzijde 1 / 1
Hoi esthersmit,
Het kan dat het nog niet lukte met het activeren van je simkaart. Gelukkig is dit inmiddels opgelost bij diegene die hier last van hadden 🙂 Voor meer informatie kun je hier kijken.
Wil je het nog een keer proberen? 😳
Het kan dat het nog niet lukte met het activeren van je simkaart. Gelukkig is dit inmiddels opgelost bij diegene die hier last van hadden 🙂 Voor meer informatie kun je hier kijken.
Wil je het nog een keer proberen? 😳
Briljant, jullie hebben mijn oude simkaart weer actief gemaakt. Nu graag met spoed de nieuwe: 70334868. Met pincode!
op mijn simyo staat nu inderdaad dat mijn nieuw simkaart actief. echter ben ik niet veel verder.
Ik had mijn iphone5 gereset, en de nieuwe simkaart erin gedaan maar mijn iphone zegt dat er geen simkaart inzit? hij kan dus nu niet opstarten.
Ik had mijn iphone5 gereset, en de nieuwe simkaart erin gedaan maar mijn iphone zegt dat er geen simkaart inzit? hij kan dus nu niet opstarten.
Nu krijg ik weer een reactie van de Klantenservice dat het probleem verholpen is. Maar dat is niet zo, ik kan nog steeds nergens activeren! Mijn oude simkaart staat bij de gegevens met status N/A maar de nieuwe kan ik niet activeren. Lekker amateuristisch. Ik wil in ieder geval die belachelijke € 5 terug voor de nieuwe kaart.
Hoi Porlamar,
Ik zie dat je oude simkaart inderdaad actief stond. Sorry voor het ongemak 😞 Dat was natuurlijk niet de bedoeling. Er was helaas iets niet goed gegaan. Ondertussen heb je ook al contact opgenomen met de telefonische klantenservice. De IT afdeling heeft alsnog je goede simkaart geactiveerd.
Werkt de nieuwe simkaart naar wens?
Groetjes,
Naomi
Hoi esthersmit,
Je hebt je nieuwe simkaart nog niet geactiveerd op Mijn Simyo. Om deze reden kun je hem nog niet gebruiken. Ik heb gevraagd of mijn collega’s van IT hem alsnog voor je konden activeren. Je nieuwe simkaart staat nu actief. Wil je je telefoon uit en weer aanzetten? Ik hoor graag van je of alles werkt.
Daarbij zijn je nieuwe pin- en pukcode via de e-mail gestuurd. Ook staan je nieuwe codes op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn gegevens. Als het nog niet meteen werkt, kun je je iPhone ook synchroniseren via iTunes.
Laat je weten of het lukt?
Ik zie dat je oude simkaart inderdaad actief stond. Sorry voor het ongemak 😞 Dat was natuurlijk niet de bedoeling. Er was helaas iets niet goed gegaan. Ondertussen heb je ook al contact opgenomen met de telefonische klantenservice. De IT afdeling heeft alsnog je goede simkaart geactiveerd.
Werkt de nieuwe simkaart naar wens?
Groetjes,
Naomi
Hoi esthersmit,
Je hebt je nieuwe simkaart nog niet geactiveerd op Mijn Simyo. Om deze reden kun je hem nog niet gebruiken. Ik heb gevraagd of mijn collega’s van IT hem alsnog voor je konden activeren. Je nieuwe simkaart staat nu actief. Wil je je telefoon uit en weer aanzetten? Ik hoor graag van je of alles werkt.
Daarbij zijn je nieuwe pin- en pukcode via de e-mail gestuurd. Ook staan je nieuwe codes op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn gegevens. Als het nog niet meteen werkt, kun je je iPhone ook synchroniseren via iTunes.
Laat je weten of het lukt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.