Skip to main content

.

Ook ik heb een vervangende simkaart die ik niet kan activeren omdat de keuze simpelweg niet op de site geboden wordt. Ik lees hier op dit forum dat het een vaak voorkomend probleem is en begrijp niet dat het niet een keer structureel wordt opgelost. Enfin, graag mijn sim activeren het nummer is: *****753

Bij voorbaat dank
Hoi Florence, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb onze IT afdeling gevraagd om te kijken wat er aan de hand is met je simkaart, want je zou 'm gewoon moeten kunnen activeren lijkt me 😕

Het probleem waar je aan refereert is al structureel opgelost, daar ging het om geblokkeerde simkaarten waarbij de nieuwe simkaart ook geblokkeerd was. Maar dat is bij jou niet het geval.



Ik hou je op de hoogte!
Ook ik heb een vervangende simkaart die ik niet kan activeren omdat de keuze simpelweg niet op de site geboden wordt. Ik lees hier op dit forum dat het een vaak voorkomend probleem is en begrijp niet dat het niet een keer structureel wordt opgelost. Enfin, graag mijn sim activeren het nummer is: *****753

Bij voorbaat dank




Hi Florence,



zoals je misschien gemerkt hebt, is je nieuwe simkaart geactiveerd :)



Kan je even laten weten of het werkt?
Ik heb een vervangende simkaart proberen te activeren.

 Alles gedaan wat is voorgeschreven, maar niets doet het.

 Wilt u aub mijn simkaart activeren.

Simkaartnummer is 61021032.

Bij voorbaat dank.
Ik heb een vervangende simkaart proberen te activeren.

 Alles gedaan wat is voorgeschreven, maar niets doet het.

 Wilt u aub mijn simkaart activeren.

Simkaartnummer is 61021032.

Bij voorbaat dank.




Hoi c.m.t., welkom het Simyo forum :)



Volgens mij zou jou simkaart het ook gewoon moeten doen... Ik heb onze IT afdeling gevraagd er naar te kijken en kom er op terug bij je!
Dank !

Ik wacht met spanning af.
Sorry, sorry,

Mea culpa !

ik was degene die fout zat. Iemand heeft me er op gewezen.

Dank voor jullie moeite.

 Vriendelijke groet.
Sorry, sorry,

Mea culpa !

ik was degene die fout zat. Iemand heeft me er op gewezen.

Dank voor jullie moeite.

 Vriendelijke groet.




Goedemorgen c.m.t.,



Wat geweldig dat ie het nu doet :D

Ik kreeg al een bericht dat je simkaart het gewoon zou moeten doen, dus zat me al hele erg af te vragen wat het kon zijn 😮
Ook ik kan mijn simkaart niet registreren. Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd omdat ik een microkaart nodig heb voor mijnnieuwe toestel. De oude kaart werkt nog. Ik kan de optie ' vervangende simkaart activeren' niet vinden. Wel de optie ' simkaart activeren'. Na deze optie te hebben gekozen werkt nog steeds de oude kaart en niet de nieuwe. De optie ' simkaart activeren'  is nu verdwenen. Blijkbaar is er dus wel iets gebeurt, maar het werkt niet.
Ook ik kan mijn simkaart niet registreren. Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd omdat ik een microkaart nodig heb voor mijnnieuwe toestel. De oude kaart werkt nog. Ik kan de optie ' vervangende simkaart activeren' niet vinden. Wel de optie ' simkaart activeren'. Na deze optie te hebben gekozen werkt nog steeds de oude kaart en niet de nieuwe. De optie ' simkaart activeren' is nu verdwenen. Blijkbaar is er dus wel iets gebeurt, maar het werkt niet.





De simkaart werkt nu. Het lijkt erop dat er wat meer tijd nodig was.
Ook ik kan mijn simkaart niet registreren. Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd omdat ik een microkaart nodig heb voor mijnnieuwe toestel. De oude kaart werkt nog. Ik kan de optie ' vervangende simkaart activeren' niet vinden. Wel de optie ' simkaart activeren'. Na deze optie te hebben gekozen werkt nog steeds de oude kaart en niet de nieuwe. De optie ' simkaart activeren'  is nu verdwenen. Blijkbaar is er dus wel iets gebeurt, maar het werkt niet.



De simkaart werkt nu. Het lijkt erop dat er wat meer tijd nodig was.



Hoi wielhouwen,



Welkom op het forum van Simyo :)



Wat fijn dat het al is gelukt 😃 Het kan inderdaad even duren voordat je nieuwe simkaart is geactiveerd. In de brief staat 'vervangende simkaart activeren', maar dat staat niet op de website. De optie 'activeren simkaart' is de juiste.



Hoe bevalt je nieuwe toestel? Welke heb je gekocht...?
hallo,



ik wil mijn vervangende simkaart activeren .

nou kan ik die optie niet vinden????
Hoi job westeneng,



Welkom op het forum :)

Ik zie in ons systeem geen simkaart die nog geactiveerd moet. Ik heb je simkaart wel even een reset gegeven. Zou je daarom je toestel even kunnen uitschakelen en dan weer aanzetten? Dan kunnen we kijken of je dan weer kunt bellen :)



groetjes,

Charlene

Reageer