Hallo,
Mijn vorige simkaart is gestolen (heb het laten blokkeren). Nieuwe ontvangen, geactiveerd online, werkt niet. Lees nu pas dat het nodig is om daarvoor de klantenservice te bellen. Op de vrijdagavond... en klantenservice is natuurlijk alleen op werkdagen open.
Is er geen andere manier om hem te laten deblokkeren? Een telefoon de hele weekend niet kunnen gebruiken is toch erg lastig.
Bij voorbaat dank.
Bladzijde 1 / 1
Vervelend dat het net in het weekend gebeurd, maar misschien komt het goed. Want soms is er in het weekend een moderator actief op het forum
en/of op Twitter. Stuur je naam telnummer en simkaart je nummer via Twitter en dan hopen dat je mazzel hebt. Meer kan je niet doen. Suc6.
en/of op Twitter. Stuur je naam telnummer en simkaart je nummer via Twitter en dan hopen dat je mazzel hebt. Meer kan je niet doen. Suc6.
Mijn vorige simkaart is gestolen (heb het laten blokkeren). Nieuwe ontvangen, geactiveerd online, werkt niet. Lees nu pas dat het nodig is om daarvoor de klantenservice te bellen. Op de vrijdagavond... en klantenservice is natuurlijk alleen op werkdagen open.
Is er geen andere manier om hem te laten deblokkeren? Een telefoon de hele weekend niet kunnen gebruiken is toch erg lastig.
Bij voorbaat dank.
Hoi fpa6612,
Welkom op het forum van Simyo! :)
Eerder was dat inderdaad nodig, maar als het goed is wordt sinds enige tijd je vervangende simkaart automatisch gedeblokkeerd wanneer je deze activeert, ben je inmiddels wel bereikbaar? :)
@Martijn, bedankt voor het meedenken!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.