Ik zie de optie ' Vervangende simkaart actieveren' niet tussen mijn opties staan. Ik lees dat dit heeeeel vaak voorkomt. Ook zie ik geen blauwe balk die mij vraagt om mijn simkaart te activeren.Â
Wie o wie kan mij helpen
Bladzijde 1 / 1
Niemand????
Hoi bartolio, welkom op het forum van Simyo 🙂
Als je op het forum een vraag stelt, dan proberen wij binnen een werkdag te reageren. Soms zijn er andere forumgebruikers die je ook helpen. Het kan voorkomen dat je je simkaart niet meteen kan activeren. Soms ligt het aan het apparaat dat wordt gebruikt. Dan raden wij bijvoorbeeld aan een pc te gebruiken in plaats van een iPad. Ik heb voor je in je gegevens gekeken. Ik zie dat je ondertussen je simkaart hebt geactiveerd. Fijn dat alles toch goed is gegaan.
Werkt alles naar behoren? 🙂
Als je op het forum een vraag stelt, dan proberen wij binnen een werkdag te reageren. Soms zijn er andere forumgebruikers die je ook helpen. Het kan voorkomen dat je je simkaart niet meteen kan activeren. Soms ligt het aan het apparaat dat wordt gebruikt. Dan raden wij bijvoorbeeld aan een pc te gebruiken in plaats van een iPad. Ik heb voor je in je gegevens gekeken. Ik zie dat je ondertussen je simkaart hebt geactiveerd. Fijn dat alles toch goed is gegaan.
Werkt alles naar behoren? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.