Ik heb een vervangende micro simkaart aangevraagd en ontvangen. Krijg hem niet geactiveerd. Optie ' activeer vervangende simkaart' staat niet in het menu. Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Je hebt het over het menu. Je bedoelt neem ik aan wel (het menu in) je Mijn Simyo en niet je telefoon menu?
Toen ik mijn vervangende simkaart aanvroeg en ontving stond er een grote niet te missen blauwe balk in Mijn Simyo waarmee ik mijn vervangende simkaart moest activeren.
Toen ik mijn vervangende simkaart aanvroeg en ontving stond er een grote niet te missen blauwe balk in Mijn Simyo waarmee ik mijn vervangende simkaart moest activeren.
Hoi Jodyvelde,
Je hebt deze vraag ook in dit topic gesteld, waar -Kim hem beantwoord heeft.
Je hoeft je vragen overigens maar 1 keertje te stellen op ons forum wamt we beantwoorden alle vragen die er gesteld worden ;)
@RicoK; dank je! Het klopt wel wat je aangeeft.
Je hebt deze vraag ook in dit topic gesteld, waar -Kim hem beantwoord heeft.
Je hoeft je vragen overigens maar 1 keertje te stellen op ons forum wamt we beantwoorden alle vragen die er gesteld worden ;)
@RicoK; dank je! Het klopt wel wat je aangeeft.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.