Hoi,
Volgens de instructies moet er een optie zijn 'vervangende simkaart activeren', echter heb ik deze helaas niet in mijn menu staan op Mijn Simyo.
Mijn simkaartnummer is *simkaartnummer*
Bladzijde 1 / 1
Het is trouwens wel heel erg vervelend dat jullie geen telefonisch klantenservice hebben. 😞
Dat is niet waar... Op de site staat op de klantenservice pagina:
Simyo's telefoonnummers:
1200 (gratis vanaf je Simyo nummer)
0900-8090 (35 cent per gesprek)
Helaas is de (telefonische) klantenservice nu(weekend) gesloten.
Oh dat is dan sinds kort weer. Helaas zijn ze gesloten vandaag.
Ik heb hetzelfde probleem
heel lastig
groetjes Karin
heel lastig
groetjes Karin
Probeer twitter: https://twitter.com/simyoNL
Volgens de instructies moet er een optie zijn 'vervangende simkaart activeren', echter heb ik deze helaas niet in mijn menu staan op Mijn Simyo.
Mijn simkaartnummer is 59103256
Hoi Ammeellaah, welkom op het Simyo forum.
Er was afgelopen weekend een storing met het activeren van simkaarten. Hier was jij helaas ook de dupe van. Je hebt gisteravond de mail gekregen die je activatie bevestigd. Alles zal weer werken nu.
Zoals Groentjuh al aangeeft, hebben we inderdaad een telefonische klantenservice. Niet sinds kort hoor, al vanaf het moment dat we zijn opgericht.
heel lastig
groetjes Karin
We hebben inmiddels via Twitter al even contact gehad. Gelukkig werkt bij jou ook alles weer 😃
Groentjuh en Scotsman, beiden bedankt voor het meedenken!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.