.

Beantwoord

Vervangende simkaart activeren lukt niet

  • 7 December 2013
  • 9 reacties
  • 474 Bekeken

Hoi,

Volgens de instructies moet er een optie zijn 'vervangende simkaart activeren', echter heb ik deze helaas niet in mijn menu staan op Mijn Simyo.

Mijn simkaartnummer is *simkaartnummer*
icon

Beste antwoord door Ernst 9 December 2013, 15:01

Bekijk originele reactie

9 reacties

Het is trouwens wel heel erg vervelend dat jullie geen telefonisch klantenservice hebben. 😞
Reputatie 7
Badge +9
Het is trouwens wel heel erg vervelend dat jullie geen telefonisch klantenservice hebben. :(
Dat is niet waar... Op de site staat op de klantenservice pagina:
Simyo's telefoonnummers:
1200 (gratis vanaf je Simyo nummer)
0900-8090 (35 cent per gesprek)


Helaas is de (telefonische) klantenservice nu(weekend) gesloten.
Oh dat is dan sinds kort weer. Helaas zijn ze gesloten vandaag.
Badge +2
Ik heb hetzelfde probleem
heel lastig

groetjes Karin
Reputatie 7
Badge +9
Probeer twitter: https://twitter.com/simyoNL
Reputatie 5
Badge +11
Hoi,

Volgens de instructies moet er een optie zijn 'vervangende simkaart activeren', echter heb ik deze helaas niet in mijn menu staan op Mijn Simyo.

Mijn simkaartnummer is 59103256


Hoi Ammeellaah, welkom op het Simyo forum.

Er was afgelopen weekend een storing met het activeren van simkaarten. Hier was jij helaas ook de dupe van. Je hebt gisteravond de mail gekregen die je activatie bevestigd. Alles zal weer werken nu.
Reputatie 5
Badge +11
Het is trouwens wel heel erg vervelend dat jullie geen telefonisch klantenservice hebben. :(

Zoals Groentjuh al aangeeft, hebben we inderdaad een telefonische klantenservice. Niet sinds kort hoor, al vanaf het moment dat we zijn opgericht.
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb hetzelfde probleem
heel lastig

groetjes Karin


We hebben inmiddels via Twitter al even contact gehad. Gelukkig werkt bij jou ook alles weer 😃
Reputatie 5
Badge +11
Groentjuh en Scotsman, beiden bedankt voor het meedenken!

Reageer