Skip to main content
Ik wil een vervangende simkaart aanvragen.

Via mijn instellingen - simkaart - kan ik alleen activeren. Ik zie nergens een mogelijkheid om een nieuwe aan te vragen.

Groet,

Erikf
Soortgelijk probleem hier, wel de knop maar vervolgens bij het aanvragen een: Error code: 1.1
Nevermind, met een andere browser werkt het wel, wellicht de addblock in Firefox?
Geen idee, maar lees vaker dat FF een probleem veroorzaakt met bestellen.
Hoi Erikf & Rprofijt,



Welkom op het Simyo Forum.



Ook al lijken de problemen heel erg op elkaar, zijn ze verre van hetzelfde ;)



@Erikf, in jouw geval heb je ooit een simkaart besteld en hem nooit geactiveerd. Hierdoor krijg je de 'activeer-knop' te zien. Ondertussen heb je contact gehad met mijn collega's van de telefonische klantenservice. Zij hebben handmatig een nieuwe simkaart voor je opgestuurd. Binnen 3 werkdagen heb je deze in huis.



@Rprofijt, bij jou gaat het om een error bij het bestellen van een simkaart. Dit kan opgelost worden door een andere browser te gebruiken of de cookies te verwijderen. In jouw gegevens zie ik ook een simkaart order in het systeem staan. Dit betekent dat het je alsnog gelukt is :)



Mochten jullie nog vragen hebben, laten jullie dit dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer