.

Beantwoord

vervangende simkaart aanvragen lukt niet, waarom niet?

  • 5 August 2015
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Ik prober een nieuwe Simcard te bestellen,maar ik krijg steeds een foutmelding.
Probeer het later nog eens

Groetjes Wim
icon

Beste antwoord door Tiury 12 August 2015, 12:19

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi wimknol,

Allereerst excuses dat een antwoord van onze kant lang op zich heeft laten wachten. Helaas is door een technische fout je topic nu pas zichtbaar voor de moderators. Gelukkig zie ik dat een half uur voordat je dit topic opende, een simkaart had besteld. Het was dus toch goed gegaan.

Heb je de simkaart inmiddels ontvangen?

Groetjes, Tiury
Hallo, ik heb een mirco simkaart besteld. Deze zit nu in mijn nieuwe telefoon en mijn oude nog in mijn oude telefoon.
Echter heb ik nu geen bereik op beide telefoons.
Boven in het scherm staat sim kaart vergrendeld.
Als ik deze wil vergrendelen heb ik mijn nieuwe pincode nodig maar deze is niet zichtbaar op mijn simyo.
Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt. Yvonne
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yvonne,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat lastig dat je niet bereikbaar bent op beide simkaarten. Dat is niet de bedoeling. Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. In het systeem zie ik terug dat de nieuwe simkaart netjes geactiveerd is. Je zou hier dus gebruik van moeten kunnen maken. Heb je jouw telefoon na het activeren van de simkaart al eens uit- en aangezet? Dit wil in de meeste gevallen helpen. Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Angela
Badge
Inmiddels is het gelukt met mijn simcard in de nieuwe telefoon dus ik hoef geen nano meer te bestellen bedant voor het lezen.
Groet Jac.R
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Jac.R,

Gelukkig! Ik ben blij dat het is gelukt!

Nog veel plezier met je nieuwe telefoon!

Groetjes,
Ilias

Reageer