Ik wil graag een vervangende simkaart aanvragen i.v.m een nieuwe telefoon. Maar als ik dit via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart wil doen, dan kan ik alleen voor activeren kiezen en niet voor aanvragen. Ik heb echter nog niet eerder een andere aangevraagd, dus snap niet waarom ik nu geen vervangende simkaart kan aanvragen!
Bladzijde 1 / 1
Normaal gesproken zie je dit als er al eens eerder een vervangende simkaart is aangevraagd voor jouw nummer, maar nooit geactiveerd. Een moderator zal deze "blokkade" kunnen opheffen.
Inmiddels is een vervangende simkaart aangevraagd!
Hoi Nicole1006,
Welkom op het Simyo Forum.
Dat kan wel eens voorkomen! De reden hiervoor geeft Scotman al 🙂 Als je ooit een simkaart hebt besteld en deze niet hebt geactiveerd, kun je geen nieuwe bestellen.
Gelukkig heb je contact gehad met mijn collega's van de telefonische klantenservice. Er is inderdaad een simkaart voor je besteld. Met een beetje geluk heb je deze nog voor het weekend in huis. Houd je ons even op de hoogte van de levering?
@Scotsman, bedankt voor je uitleg :)
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Dat kan wel eens voorkomen! De reden hiervoor geeft Scotman al 🙂 Als je ooit een simkaart hebt besteld en deze niet hebt geactiveerd, kun je geen nieuwe bestellen.
Gelukkig heb je contact gehad met mijn collega's van de telefonische klantenservice. Er is inderdaad een simkaart voor je besteld. Met een beetje geluk heb je deze nog voor het weekend in huis. Houd je ons even op de hoogte van de levering?
@Scotsman, bedankt voor je uitleg :)
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.