Skip to main content
Ik heb voor een kennis een vervangende simkaart aangevraagd die inmiddels is geactiveerd

Echter mw was deze in eerste instantie kwijt dus heb ik een nieuwe aangevraagd

De eerste is weer terug gevonden

Ik heb de klantenservice al gemaild om deze te annulreren,maar mw heeft de 2 e simkaart al binnen

Hoe kan ik deze terug sturen?
Hoi acnaaldwijk,



Als de simkaart al geactiveerd is, dan kun je deze niet meer terugsturen. De oude simkaart, ook al is die terug gevonden, is dan namelijk niet meer bruikbaar. Ze gebruikt dus nu het beste gewoon de nieuwe geactiveerde simkaart.

Een vervangende simkaart kan alleen geannuleerd worden door de Klantenservice als die nog niet verstuurd is.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



groetjes,

Charlene
De 2 e simkaart is niet geaktiveerd

De eerste vervangende simkaart wel daar we deze terug gevonden hebben

De niet geaktiveerde simkaart kan dan toch terug gestuurd worden?
Hoi acnaaldwijk,



Nee helaas, een vervangende simkaart bestelling kun je alleen nog annuleren als die nog niet is verstuurd. Nu kan ze deze nieuwe simkaart nog twee maanden alsnog activeren. Dan heeft ze dus een reserve simkaart, voor als er toch iets met de eerste gebeurt :)



Groetjes, Charlene

Reageer